takriko

Tutustumiskäynti

Hakeminen koulun oppilaaksi tapahtuu siten, että ensin täytetään sivuilta löytyvä ennakkoilmoittautumislomake. Sen jälkeen voi täyttää hakulomakkeen ko. luokalle ja sopia tutustumisajan koululle. Rehtori voi antaa hakukaavakkeet myös tutustumisen yhteydessä ja hän kertoo muut hakuun vaikuttavat asiat. Koulun johtokunta käsittelee hakemukset ja käsittelystä tiedotetaan hakijoille henkilökohtaisesti.

Hakuaika

Virallinen hakuaika on 1. luokalle tammikuun aikana ja muille luokille helmikuun loppuun mennessä. Muulloin jätetyt hakemukset koulun johtokunta käsittelee seuraavassa kokouksessaan. Kouluun voi hakea ympäri vuoden.

Paikkoja ensi lukuvuodelle on vielä. Otathan yhteyttä koululle!

Ennakkoilmoittautuminen

Anna alla olevat tiedot huolellisesti ja paina 'Lähetä'-nappia, niin hakemus saapuu Kopun kristilliselle koululle. *-merkityt kentät ovat pakollisia.