Yhteystiedot:

Sähköposti anita.syvasalmi@kopunkoulu.fi

takriko

Iltapäiväkerho

Iltapäiväkerho toimii Kopun koulun tiloissa viitenä päivänä viikossa.

-kerho alkaa koulupäivän päätyttyä klo 17.00 asti.

Iltapäiväkerhon ohjelma:

• läksytuokio
  • välipala ja lepohetki
  • päivittäin vaihtuvan teeman mukaista tekemistä

Ulkoilemme sään salliessa pelaten ja leikkien.

Iltapäiväkerhosta ei saa poistua ilman ohjaajan ja huoltajan lupaa.

Jos lapsen kerhopäivän pituuteen tulee muutoksia, tulisi siitä ilmoittaa suoraan ohjaajalle, puh. 045 163 1330.

Iltapäiväkerho toimii koulun takkahuoneella sekä koululla. Toimintaa järjestetään kouluaikojen mukaisesti maanantaista perjantaihin Koulupäivän päättyessä-17.00, lomia edeltävinä päivinä klo -16.00 ja lukuvuoden päätöspäivinä tarvittaessa 14.30 asti.

Iltapäiväkerhoon ovat tervetulleita muutkin kuin Kopun koulun oppilaat.

Ilmoittautuminen tapahtuu Haku Iltapäiväkerhoon - sivun kautta.

Kerhomaksut ovat 1.8.2024 alkaen:

4-5 pv / viikko  =  150€ / kk klo 17 asti, 120€ klo 16.00 asti.
3 pv / viikko  =  100 € / kk klo 16 asti

Sisaruksista myönnettävä alennus saman perheen lapsista seuraavasti:
Vanhin perheen lapsista - 10€ kuukausimaksusta.

Iltapäivätoiminnasta perittävät maksut:

Maksuissa noudatetaan Vihdin sivistyslautakunnan viimeksi vahvistamaa ohjeistusta.

Elokuun kerhomaksu on puolet kuukauden maksusta, ja se laskutetaan syyskuun laskun yhteydessä. Muilta kuukausilta veloitetaan koko kuukauden kerhomaksu. Laskutus tapahtuu kuukausittain.

Jos lapsi ei sairauden vuoksi voi kalenterikuukauden aikana osallistua iltapäivätoimintaan yli 10 päivänä, maksusta peritään vain puolet. Jos sairaudesta aiheutuva poissaolo kestää koko kalenterikuukauden, maksua ei peritä.

Jos lapsi ei muusta syystä osallistu toimintaan koko kalenterikuukautena, maksuna peritään puolet kuukausimaksusta.

Maksuissa noudatamme seuraavaa periaatetta: Iltapäiväkerhomaksu muuttuu vasta muutosilmoitusta seuraavan kalenterikuukauden alusta.

Iltapäiväkerhon lisäksi koululla on vaihtuvalla teemalla olevia harrastekerhoja, joihin kaikki oppilaat ovat tervetulleita osallistumaan.

Haku kerhoon

Täytä alla olevat tiedot huolellisesti ja paina 'Lähetä'-nappia, niin hakemus saapuu Iltapäiväkerhoon.

*-merkityt kentät ovat pakollisia.

POP UP -kerhot

Kouluvuoden aikana on luvassa erilaisia kerhoja, jotka putkahtavat esiin noin neljän viikon ajaksi kerrallaan. Niistä tiedotamme lähemmin kerhojen alkaessa.

Osassa kerhoista on kerhokohtainen materiaali- tai osallistumismaksu, joka laskutetaan myöhemmin. Harrastekerhoaika ei kuulu maksulliseen IP-toimintaan.

Oppilaille järjestetään koulun sisä- tai ulkotiloissa valvottua odottelua ennen kerhon alkamista. On tärkeää, että oppilas sitoutuu ilmoittamaansa kerhoon, koska pois jääminen kesken kauden voi vaarantaa kerhon jatkuvuuden.

Harrastekerhotoiminnan yhdyshenkilö Tuomas Kannisto tuomas.kannisto@kopunkoulu.fi tai Wilma-viesti.